تاریخ انتشار:۱۹:۳۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات دولت سیزدهم در این استان به خوبی بیان شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید علی احمدزاده در نشست با اعضای ستاد جهاد تبیین نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد ولایی و پای کار انقلاب هستند، گفت: یکی از استان‌های امن کشور هستیم و مشکل امنیتی در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری مشکلاتی در استان وجود دارد و زیرساخت‌ها فراهم نبود، گفت: تلاش می‌کنیم در استان تحول ایجاد کنیم.

احمدزاده به سرمایه‌گذاری عظیم در پتروشیمی گچساران اشاره و عنوان کرد: کلنگ پتروشیمی گچساران در دهه ۸۰ به زمین زده شد ‌طی این مدت دولت‌های فراوانی سرکار آمدند اما این پروژه به بهره برداری نرسید.

احمدزاده عنوان کرد: در یک و نیم سال عمر دولت سیزدهم این پروژه درصد پیشرفت بالایی داشت و در سفر دولت به استان آماده بهره‌برداری است.

وی به سد چم‌شیر هم اشاره و با بیان اینکه سد هم سناریویی مانند پتروشیمی گچساران داشت، افزود: عمده پیشرفت این سد در دولت سیزدهم بود، ضمن اینکه خط انتقال برق این پروژه توسط چینی‌ها در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه کارخانه قند که قطعات و تجهیزات آن فروخته و به تاراج رفته بود به همت دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت، افزود: بیان اقدامات صورت گرفته دولت، سبب ایجاد امید میان مردم می‌شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه در سفر دور دوم پروژه‌های کلنگ‌زنی مورد توجه است، گفت: پتروپالایشگاه گچساران، کلنگ‌زنی گاز مختار با ۱۷ حلقه چاه، پتروشیمی اوره و امونیاک چرام و سد سقاوه از جمله پروژه‌های بزرگ استان است که در سفر دولت کلنگ‌زنی می‌شود و در مسیر ساخت بیش از ۷ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

احمدزاده یادآور شد: ایجاد زنجیره تولید مرغ در دو شهرستان، در دست احداث بودن ۳۸ هزار تن سردخانه و کلنگ‌زنی پنج کارخانه تولید خوراک آبزیان، ایجاد راه‌های روستایی و طرح‌های آبرسانی از جمله پروژه‌هایی است که در این دولت انجام شده و یا در دست انجام است و پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده، گفت: خبرهای خوبی در سفر دور دوم دولت به استان در پیش است و کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های برخوردارتر بیشتر پروژه برای کلنگ‌زنی و افتتاح دارد.

وی با بیان اینکه این کارهای بزرگ برای مردم به خوبی روایت و تبیین شود، گفت: زمینه فعالیت‌ گسترده در حوزه جهاد تبیین که منجر به بیان خدمات و امید آفرینی در جامعه می‌شود فراهم است.

احمدزاده بر فعالتر شدن ستاد جهاد تبیین و شورای اطلاع‌رسانی در استان تاکید کرد و گفت: در دولت‌های گذشته پروژه‌هایی مانند سد احداث شده که تمام منافع آن برای بقیه استان‌ها بود اما تمام کارها و پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم انجام می‌شود همه در راستای منافع و تحول در استان است و این تفاوت میان دولت‌ها برای مردم بیان شود‌

مسئول ستاد تبیین دفتر رئیس جمهور هم در این نشست با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در حوزه جهاد تبیین از سایر استان‌ها جلوتر است، گفت: یکی از ماموریت‌های دستیاران مردمی سازی دولت در استان‌ها پرداختن به موضوع جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام رهبر خاطرنشان کرد: در حوزه تولید محتوا اقدامات خوبی توسط ستاد تبیین استانی انجام شده است اما در حوزه انتشار باید کار بیشتری صورت گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین