تاریخ انتشار:۱۹:۲۸ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
هر روز معرفی یک شهید؛
عصر دنا: شهید محمد علی مصلحی مسئول بهداری گردان ویژه شهدا، تیرماه ۱۳۶۷ در عملیات پد خندق به شهادت رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصردنا، شهید محمدعلی مصلحی روز یکم مهر ماه سال ۱۳۴۹ در خانواده مذهبی به دنیا آمد.
تحصیلات ابتدایی خود را در روستای اسلام آباد کاکان، دوران راهنمایی را در شیراز و دوران دبیرستان را در شهر یاسوج مدرسه شهید مطهری گذراند.
چندین بار به جبهه رفت و در چند عملیات در خط مقدم شرکت کرد.
شهید محمدعلی مصلحی به امور دینی توجه خاصی داشت، او دارای خط زیبایی بود و به کتاب و کتاب خوانی علاقه زیادی داشت و کتابخانه مدرسه اسلام آباد را ساماندهی کرد که دست نوشته هایش در برخی کتاب‌ها موجود است. 
 به گفته یکی از همرزمانش که پسر عمویش نیز بود، در روز عملیات پد خندق از زمین و آسمان خمپاره می بارید، در کنار جاده آب و نیزار بود، بیشتر خمپاره ها به آب اصابت می کرد. 
شهید مصلحی چهارم تیرماه سال ۱۳۶۷ در عملیات پد خندق به همراه دیگر رزمندگان دلاور برای دفاع از میهن، جان شیرین خود را فدا کردند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین