تاریخ انتشار:۱۹:۲۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: با هدف قدردانی از نویسندگان و فعالان عرصه کتاب آثار مکتوب ششمین آیین دوسالانه کتاب استان برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، مسئول دبیرخانه دوسالانه کتاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثاری که در رشته‌های مختلف توسط نویسندگان بومی استان به چاپ رسیده باشد می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.
جلیل بهشتی با بیان اینکه از هر کتاب باید سه نسخه به دبیرخانه ارسال شود، افزود: کتاب‌های کمک آموزشی برای حضور در این رویداد پذیرفته نمی‌شوند.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌هایی که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به چاپ رسیده است را تا ۳۱ مردادماه به دبیرخانه واقع در میدان معلم شهر یاسوج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه دوم واحد چاپ و نشر تحویل دهند.
مسئول دبیرخانه دوسالانه کتاب این استان افزود: برگزیدگان دوسالانه پنجم نیز  به زودی در آیینی معرفی خواهند شد.
بهشتی ادامه داد: در دوسالانه چهارم، کتاب «نوسازی و جامعه ایلی بویراحمد در دوره پهلوی» در حوزه تاریخ اثر محمدمهدی روشنفکر، کتاب «مصرف هنری و تجربه زیباشناختی» در حوزه  هنر تالیف فرود عباسی و حسین خلیلی و رمان «او نیز در آرکادیاست» در حوزه ادبیات (نثر معاصر)  نوشته زینب زمان  به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

برچسب ها: جلیل بهشتی ، فراخوان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین