تاریخ انتشار:۱۹:۲۵ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از اعزام فرهنگیان به مسابقات یادواره شهید ابراهیم هادی به استان آذربایجان شرقی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصردنا، فرشید کرمی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ۹ تیم از استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش بانوان و آقایان در این دور از مسابقات شرکت می‌کنند.
کرمی افزود: مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور یادواره معلم شهید ابراهیم هادی، در ۹ رشته به میزبانی ۶ استان برگزار می‌شود، که ۷۹ نفر از فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد در این مسابقات حضور می یابند.
وی با بیان اینکه این مسابقات در راستای ارتقاء سلامت جسمی و روحی و افزایش شور و نشاط فرهنگیان کشور در حال برگزاری است گفت: این مسابقات در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال، فوتسال بالای ۴۰ سال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون ویژه آقایان و در رشته‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون و تنیس روی میز ویژه بانوان برگزار می شود.
یزدان منش اضافه کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، هر یک از کاروان‌های اعزامی استان به نام یکی از شهدای فرهنگی استان نامگذاری شده است.
این مسابقات تا ۲۶ تیر ماه ادامه دارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین