تاریخ انتشار:۱۹:۲۰ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
آتش زدن مزارع به علت اختلافات ملکی؛
عصر دنا: رئیس منابع طبیعی کهگیلویه از دستگیری عاملان آتش‌سوزی بخش دیشموک این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی کریمی گفت: پس از دریافت تماس تلفنی یکی از طبیعت دوستان مبنی بر وجود یک فقره آتش سوزی عمدی در منطقه آب گردوی بالیاب بخش دیشموک در یکی از سخت گذرترین مناطق کوهستانی، بلافاصله ۳ گروه از ماموران منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه، دیشموک و چاروسا به محل آتش سوزی اعزام شدند.
رئیس منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه افزود: گروه های اعزامی بعد از ساعت‌ها پیاده‌روی به محل حادثه رسیدند و با کمک مردم محلی، بسیج و بخشدار دیشموک آتش را مهار و مناطق را پایش کردند.
وی ادامه داد: این عملیات از دیروز عصر تا امروز صبح ادامه داشت و منطقه به صورت کامل توسط ماموران اداره منابع طبیعی پایش شد و هم اکنون در محل آتش‌سوزی مستقر هستند.
کریمی گفت: عاملان این آتش‌سوزی که به خاطر اختلافات ملکی، زمین کشاورزی طرفین را آتش زده بودند شناسایی و به مقام قضایی تحویل شدند.
وی بیان کرد: با عاملان عمدی و سهوی آتش‌سوزی‌ها به شدت برخورد خواهد شد.
کریمی عنوان کرد: در این آتش‌سوزی ۲ هکتار از اراضی ملی و ۶ اصله درخت بلوط به صورت کامل طعمه حریق شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.