تاریخ انتشار:۰۷:۴۹ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: چهار شهید والا مقام روستای ایدنک شهرستان لنده روز ۱۳ تیر سال ۱۳۶۵ به شهادت رسیدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما:مراسم یادوراه شهیدان خداخواست رازنهان، علی شاد پیرا،علی کریمی و عبدالحمید رضایی که ۱۳ تیرماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای یک به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

به گفته مردم این روستا باید این روز را به نام روز مقاومت و روز روستای ایدنک نامگذاری کرد.
یادواره این شهدای والا مقام به همت حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) و پایگاه های مقاومت بسیج شهدای ایدنک و ام کلثوم(س) این روستا با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزارشد.
رئیس دادگستری شهرستان لنده در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ شهید روستای ایدنک گفت: یادواره شهدا باعث ترویج و توسعه تفکر و فرهنگ ناب شهدا است.
حجت السلام انصاری پور با اشاره به اینکه غبار فتنه ها و توطئه ها در این زمان ذهن نسل جوان و نوجوان را از نظر اعتقادی کمرنگ کردا است افزود: ما باید نگران نسل دهه ٨٠ و٩٠ باشیم چرا که فضای مجازی مشکلات عدیده ای را برای این نسل به وجود آورده است.
اجرای دکلمه و خاطره گویی، سخنرانی و نوحه سرایی از مهم ترین ویژه برنامه های این یادواره بوده است.
روستای ایدنک از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده ۱۴ شهید گلگون کفن در دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام کرده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین