تاریخ انتشار:۱۳:۰۷ - ۱۶ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: فرماندار باشت با اشاره به احداث ساختمان هواشناسی این شهرستان در سال های گذشته گفت: تجهیزات مورد نیاز این ایستگاه خریداری شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، نادر گرامی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح نیمه تمام ایستگاه هواشناسی باشت افزود: وجود ایستگاه هواشناسی برای شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت با توجه به اهمیت پیش بینی های هواشناسی در حوزه کشاورزی به عنوان مهمترین رکن درآمدی شهروندان نیاز اساسی محسوب می شود.

وی تاکید کرد:بهره برداری از ایستگاه هواشناسی باشت نیازمند نصب تجهیزات و برخی تاسیسات خدماتی است.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید تاکید کرد: احداث ساختمان، دیوارکشی و محوطه سازی انجام و همه تجهیزات مورد نیاز ایستگاه هواشناسی باشت تامین شده و راه اندازی این زیرساخت مهم نیازمند خرید تاسیسات خدماتی مانند برق،آب و گاز است.

علی کرمی با اشاره به اینکه توسعه شبکه های ایستگاه های هواشناسی از راهبردهای دولت سیزدهم به منظور در اختیار داشتن داده های بیشتر برای پیش بینی های هواشناسی دقیق تر است تاکید کرد: تلاش می شود این طرح در کمترین زمان ممکن بهره برداری شود تا زمینه پیش بینی پدیده های هواشناسی در این شهرستان فراهم شود.

وی عنوان کرد:هم اکنون ایستگاه های هواشناسی در شهرهای یاسوج،سی سخت،دوگنبدان،دهدشت،لیکک، و منطقه تحقیقات کشاورزی امامزاده جعفر،چرام و مارگون مستقر است و روزانه پدیده های هواشناسی را در اختیار شهروندان قرار می دهد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین