تاریخ انتشار:۱۶:۰۳ - ۱۳ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ حادثه رانندگی شبانه روز گذشته تاکنون در استان یک کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، جهانبخش وحدت نژاد روز سه شنبه افزود: در یکی از این حوادث انحراف از مسیر کامیون در گچساران راننده را به کام مرگ کشاند.

وی بیان کرد:به محض دریافت گزارشی مبنی بر انحراف کامیون در گچساران محل رستوران شمس العماره در ساعت ۵۶ دقیقه بامداد امروز بلافاصله پایگاه ۲ شهری ،آتش نشانی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متاسفانه تلاش کارشناسان اورژانس و بیمارستان جهت احیا راننده کامیون بی نتیجه ماند.

وحدت نژاد عنوان کرد: همچنین حادثه تصادف کامیونت خاور و پژو در محور یاسوج شیراز، حوالی پاسگاه تنگ سرخ در روز گذشته به مرکز پیام یاسوج گزارش شد.

وی بیان کرد : بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ تنگ سرخ ،۵ شهری، ، بالگرد اورژانس هوایی و یک آمبولانس از سپیدان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وحدت نژاد ادامه داد: پنج مصدوم این سانحه رانندگی با آمبولانس های اعزامی و بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شده که حال ۲ نفر از آنان وخیم گزارش شده است .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.