تاریخ انتشار:۱۵:۵۹ - ۱۳ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: چاه کشتارگاه سی‌سخت درست در راه ورودی بیش از ۴۰ هکتار باغ و زمین کشاورزی و طرح های گلخانه ای احداث شده است که روزانه محل عبور و مرور کشاورزان زیادی است که ممکن هر کدام به نحوی دچار بیماری حاصل از آلودگی چاه این کشتارگاه شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بوی بد و نامتبوع کشتکارگاه شهر سی‌سخت داد کشاورزان منطقه نسه کوه را در آورده است.

کشتارگاه شهر سی‌سخت چند سالی است که با وضع موجود اقدام به ذبح دام می کند و گوشت حاصل از آن به قصابی های شهر سی سخت عرضه می شود.

این کشتارگاه مشکلات زیادی از جمله نداشتن سردخانه جهت نگهداری لاشه های گوشت و نداشتن چاه سپتیک دارد.

فارس: سالیان سال است که خون آبه ها و شکمبه های حاصل از کشتار دام ها درون حوضچه‌ای که در بیرون از کشتارگاه ایجاد شده می‌ریزد  که به دلیل سرباز بودن این چاه در فصل گرما بوی بسیار بد و متعفنی باعث رنجش کشاورزان، دامداران و اهالی منطقه نسه کوه شده است.

چاه این کشتارگاه درست در راه ورودی بیش از ۴۰ هکتار باغ و زمین کشاورزی و طرح های گلخانه ای احداث شده است که روزانه محل عبور و مرور کشاورزان زیادی است که ممکن هر کدام به نحوی دچار بیماری حاصل از آلودگی چاه این کشتارگاه شوند.

با توجه به تماس های بسیار زیاد کشاورزان و باغداران با این خبرگزاری جهت پیگیری این مهم جا دارد که با توجه به اینکه سهل انگاری و بی خیالی متولیان امر تهدیدی علیه سلامت عمومی جامعه است شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اداره دامپزشکی و شهرداری نسبت به حل و فصل این موضـوع ورود کرده و اقدامات لازم برای برطرف کردن این مشکل  را جهت روشن شدن تنویر افکار عمومی در همین رسانه اعلام کنند.

برچسب ها: کشتارگاه ، کشاورزان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین