تاریخ انتشار:۱۵:۵۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: تشکیل پرونده قبول شدگان ۳ برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان آغاز و تا ۱۵ تیر ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکیل پرونده ۸۲۳ نفر از قبول شدگان ۳ برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان، در قالب ۲ کارگروه از ۱۰ تیر ماه آغاز شده است.
سبحانی نژاد افزود: این فرایند تا ۱۵ تیرماه بر اساس برنامه زمان بندی شده در مدرسه شبانه روزی توحیدی یاسوج واقع در ابتدای جاده آبشار ادامه دارد و روز ۱۶ تیر ماه نیز برای تشکیل پرونده جاماندگان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: داوطلبان پس از تشکیل پرونده و ارجاع به درمانگاه فرهنگیان برای معاینات پزشکی از روز ۲۷ تیرماه جهت ارزیابی تخصصی توسط ۱۰ گروه از ارزیابان حرفه‌ای و تخصصی معرفی شده از وزارت آموزش و پرورش فراخوان می شوند و در مصاحبه شرکت می کنند.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای جذب و تامین منابع انسانی شایسته، کارآمد، متعهد و برخوردار از صلاحیت‌ها و شایستگی‌های لازم، متناسب با مبانی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و اجرای طرح تحول در نظام آموزش و پرورش، ابلاغی مقام معظم رهبری و راهبرد‌های سند تحول بنیادین برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از میان داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول، ۲۷۳ جذب آموزش و پرورش استان می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین