تاریخ انتشار:۱۵:۴۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۲
مسئول بسیج دانشجویی استان خبر داد
عصر دنا: تابستان امسال ۳۰ گروه جهادی در قالب‌های مختلف به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه تابستان امسال ۳۰ گروه جهادی در قالب‌های مختلف به مناطق محروم استان خدمات رسانی می‌کنند، گفت: سال گذشته دو هزار دانشجو به اردو‌های جهادی اعزام شدند
مسعود پرهیزگار افزود: امسال در قرارگاه دانشجویی با همکاری ۱۵ نهاد عهد خدمت دایر شده است.
وی با اشاره به اینکه با تاکید معاونت سیاسی استاندار مدیران کل این دستگاه‌ها نیز در این اردو‌ها حضور می‌یابند بیان کرد: این نهاد‌ها در مسابقه امید رسانی در دل روستا همراه ما هستند و خدمات و تخصص‌های خود را در اختیار گروه‌های دانشجویی قرار می‌دهند.
پرهیزگار افزود: گروه‌های جهادی در طرح لبخند که مربوط به حاشیه یاسوج بود توانست در سطح کشور رتبه اول را کسب کنند، همچنین گروه‌های جهادی دانشجویی استان نیز در سال گذشته رتبه برتر گروه‌های جهادی دانشجویی کشور را کسب کردند.
وی با تاکید بر اینکه امسال قرار است ظرفیت دو برابر شود ادامه داد: در طرح تابستانه ۷۰۰ دانشجو در گروه‌های جهادی عرصه بهداشتی، عمرانی آموزشی و تربیتی خدمات ارائه می‌دهند.
مسئول بسیج دانشجویی استان اضافه کرد: امسال همچنین در حوزه آموزشی در دو محور آموزش به زنان روستایی و آموزش درسی به دانش آموزان روستایی نیز  برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: خدمات رسانی در زمینه دامپزشکی و کشاورزی و زراعی نیز از دیگر خدمات گروه‌های جهادی خواهد بود که به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
مسئول بسیج دانشجویی استان بیان کرد: فضا برای حضور همه دانشجویان که اعتقاد به خدمات رسانی به محرومان دارند محیا است و تاکنون ۹۰۰ نفر برای اردو‌های جهادی تابستان ثبت نام کرده اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین