کد خبر: ۲۰۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۲۸ - ۱۲ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: آئین تکریم و معارفه مدیر جدید حراست اداره‌ کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، آئین تکریم و معارفه مدیر جدید حراست اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با حضور مسئولان حراست ،مدیرکل و معاونین  این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم با اهدای حکمی محمدجواد استخر به عنوان مسئول حراست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات چند ساله  مرتضی عمادی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
در ادامه این برنامه  محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان با تبریک  دهه ولایت و امامت و با خیر مقدم به حاضرین؛ مجموعه راه و شهرسازی را مجموعه‌ای با حوزه فعالیت سنگین دانست که هرحوزه می‌تواند برای استان  و مردم دستاوردهای قابل ملاحظه داشته باشند.
راستا  با تاکید بر پیشگیری از بروز تخلفات و ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت صیانت از بیت المال را از اهم وظایف این مرکز عنوان کرد و این مسئولیت را حساس وبانی و حقوق مردم در مجموعه راه و شهرسازی دانست.
در ادامه راستا از زحمات عمادی تشکر و برای استخر که مسئولیت حراست اداره کل  را بعهده گرفته آرزوی موفقیت کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
هم به نوبت ... ،
کی به کیه والا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین