کد خبر: ۲۰۴۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۳۲ - ۱۲ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیر برتر استانی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد مهدی صالحی؛ در همایش بزرگداشت هفته قوه قضائیه که با حضور مسئولان عالی قضایی در تهران برگزار شد، به عنوان مدیر برتر استانی قوه قضاییه در سال 1401 معرفی شد.
در این طرح فرایند مدیران نمونه به تفکیک سطوح مدیریتی شامل مدیران نمونه ملی، مدیران نمونه واحد های ستادی، مدیران نمونه استانی از اعضای شورای قضایی استان و مدیران نمونه استانی از مدیران متناظر سازمان ها و یا معاونت های ستادی بوده است.
مدیران برتر در کمیته ای با حضور نمایندگانی از حوزه ریاست، معاونت اول، مرکز حفاظت و اطلاعات، دادسرای انتظامی در معاونت راهبردی تشکیل و با لحاظ عملکرد مدیران در سال 1401، مدیر برتر ملی، ستادی و استانی انتخاب شدند.
گفتنی است؛ شاخص ها و نحوه ارزیابی مدیران برتر، میزان موفقیت در اجرای راهکارهای سند تحول قضایی، شاخص های 14گانه ارزیابی عملکردی دادگستری استان ها، اجرای برنامه های تحول ،تعالی، اقدامات ویژه و تحولی است.
برپایه این خبر؛ محمدمهدی صالحی؛ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیر برتر استانی قوه قضائیه در سال 1401 انتخاب شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسینی م
|
Germany
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
ضمن تشکر از زحمات مجموعه دادگستری استان بالاخص رییس محترم سازمان بازرسی جناب آقای دکتر صالحی و همکاران ایشان و تبریک موفقیت اشاره شده در صورت امکان دادگستری استان در خصوص نتایج رای پرونده هایی که بعلت تخلفات مدیران از سوی سازمان بازرسی مورد شکایت واقع شده اند اطلاع رسانی نماید باتشکر
علی
|
Germany
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
اقدامات بازرسی در زمینه برخورد با استخدام های فله در استان ستودنی است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.