تاریخ انتشار:۰۷:۵۱ - ۱۲ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری خوب مردم روستای کوخدان آتشی که به جان طبیعت این روستا افتاده بود کمتر از ۲ ساعت خاموش شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تسنیم: اسلام جاودان خرد اظهار داشت: آتشی که صبح امروز به جان طبیعت روستای کوخدان سی‌سخت افتاده بود و می‌توانست تا ساعت‌ها بلکه شاید چند روزی ادامه داشته باشد اما با همکاری و حضور به موقع مردم روستا خیلی زود سرد و خاموش شد. 

وی عنوان کرد: ساعت 11 صبح امروز، در تماس تلفنی دهیار روستای دلی کوخدان مبنی بر وقوع یک فقره آتش‌سوزی در اراضی ملی این روستا، در کم‌ترین زمان ممکن اکیپی از یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دنا به محل اعزام شدند. 

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در اقدامی قابل تحسین، محیط‌بانان مشاهده کردند، مردم طبیعت‌دوست روستا منتظر نمانده و جلوتر از ماموران در محل حضور داشته و مشغول اطفا حریق هستند.

جاودان خرد با تشکر از همکاری خوب مردم و دهیار این روستا افزود: خوشبختانه این آتش خیلی زود و قبل از آنکه سرمایه نسل‌های آتی را خاکستر کند در ساعت 13 سرد و خاموش شد. 

وی این را هم گفت که میزان و علت آتش هنوز مشخص‌نیست  و محیط بانان در محل حضور دارند و مشغول پایش عرصه هستند و تا اطمینان از خاموش بون کامل آتش در محل خواهند داشت.

آتش سوزی جنگل ها و مراتع , آتش سوزی جنگل ها و مراتع ,

ا

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین