کد خبر: ۲۰۴۱۲
تاریخ انتشار:۱۲:۳۲ - ۱۱ تير ۱۴۰۲
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
عصر دنا: ۶ بازیکن هندبال استان با تیم ملی نوجوانان عازم رقابت‌های جهانی می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از حضور ۶ بازیکن هندبال باشگاه فراز باماعزام جوانان هندبالیست استان به رقابت‌های جهانی خائیز دهدشت در ترکیب تیم ملی برای رقابت‌های جهانی کروسی خبر داد.

عین الله دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی کروواسی از تاریخ ۱۱ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ در شهر تهران برگزار می‌شود.

دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان استان از اعلام لیست نهایی بازیکنان دعوت شده به پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور از سوی فدراسیون هندبال کشور جهت اعزام به مسابقات جهانی کرواسی خبر و ادامه داد: با تلاش و حمایت‌های هیات هندبال استان و مجموعه باشگاه فراز بام خائیز دهدشت ۶ هندبالیست از باشگاه فراز بام خائیز از استان کهگیلویه و بویراحمد در ترکیب نهایی این تیم برای رقابت‌های جهانی قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از حضور ماهان دولت خواه، شایان فرشته نژاد، احمد آرام، مهرشاد دانشی، امیرحسین کرمی، روح الله عادل خوانی در این اردو خبر و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی هندبال نوجوانان و ملی پوشان نوجوان هندبال استان در این اردو ادامه داد: مجید پارسائی از مربیان موفق استان و مدیر عامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان از ۱۱ تا ۲۲ مرداد ماه سال جاری به میزبانی کشور کرواسی برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.