کد خبر: ۲۰۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۳۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: در جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با فرمانداران و مدیران شبکه های بهداشت طرح های افتتاحی حوزه درمان در سفر هیات دولت بررسی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشگی یاسوج در جلسه با فرمانداران و مدیران مراکز بهداشتی استان گفت: طرح های حوزه بهداشتی و درمانی در دور اول سفر رئیس جمهوری ۴۸۵ میلیارد تومان بود که ۸۵ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.
جاودان سیرت افزود: دارای ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۹ میلیارد تومان بوده‌است.

وی ادامه داد: در سفر دوم ریاست جمهوری با توجه به وضعیت موجود باید طرح هایی تعریف شوند که کد ردیف ملی و دارای اهمیت درمانی و در راستای کمک به سلامت مردم باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشگی یاسوج با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۷ طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا است، اضافه کرد: در شهرستان بویراحمد ۱۰ طرح، شهرستان کهگیلویه ۴، شهرستان گچساران ۳، تعداد طرح های تعریف شده دانشگاه علوم پزشکی برای سفر دوم ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
جاودان سیرت گفت: برخی از طرح ها نظیر پزشکی هسته‌ای و بیمارستان سوختگی در تأیید شدن با مشکل خاصی مواجه نیستند و در برخی طرح ها نظیر بیمارستان پاتاوه با مشکل تأمین زمین روبرو و در شهرستان مارگون نیز برای ساخت بیمارستان خیرساز، در صورت تأمین زمین، خیر سازنده آمادگی ساخت را اعلام کرده است.
وی عنوان کرد: ۱۷ پروژه در استان برای سفر ریاست جمهوری مطرح شده است که از مهم‌ترین آن در شهرستان بویراحمد به بیمارستان سوختگی، فاز دوم پزشکی هسته‌ای، ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی، تکمیل دانشکده پرستاری با پیشرفت ۸۵ درصد با اعتبار پیشنهادی ۷۰ میلیارد تومان، دانشکده دندانپزشکی، توسعه بیمارستان شهید جلیل می‌توان اشاره نمود.
جاودان سیرت با بیان اینکه ۷۰ درصد از مراکز بهداشتی در شهرستان بویراحمد به صورت استیجاری است، بیان کرد: از مهم‌ترین مشکلات برای توسعه مراکز بهداشت و ایجاد مراکز جامع خدمات سلامت تأمین زمین است.
وی اضافه کرد: ۲۵ طرح قابل افتتاح در بخش‌های بهداشتی و درمانی در استان برای سفر دوم ریاست جمهوری وجود دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشگی یاسوج افزود: ضریب اشغال تخت در دهدشت بیش از ۸۵ درصد است که در کشور جزء بالاترین ضریب های اشغال بیمارستانی محسوب می‌شود.
دکتر جاودان سیرت با بیان اینکه در سطح استان ۱۱ بیمارستان فعال وجود دارد، گفت: در مورد ساخت بیمارستان جدید در شهر دهدشت با توجه به اینکه زمین مورد نیاز تأمین شده‌است اما با مقاومت نماینده ریاست جمهوری مواجه شده ایم، که نیاز است رایزنی لازم برای رفع مشکل انجام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
درود وسلام خداوند سبحان ومنان وحنان وامام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ارواحنا وارواح العالمین لتراب المقدمه الفدا اللهم عجل لولیک فرج وفرجنابه درود بر همگان بالاخص برجناب مستطاب حاج سیدشکرالله امامی حفظه الله تعالی عزت مزید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین