تاریخ انتشار:۰۸:۳۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با حضور بر پروژه پاتاوه دهدشت در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد در بازدید از محور پاتاوه دهدشت، در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری این پروژه در سفر دوم ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: بهره‌برداری این طرح باعث توسعه عظیم در منطقه خواهد شد.

وی با بیان این‌که پیمانکار این پروژه(قرارگاه خاتم) مطالبات زیادی دارد گفت: امیدواریم این مهم در سفر دوم ریاست جمهوری به استان مد نظر قرار گیرد.

به گزارش فارس، پروژه بزرگ ملی دهدشت - پاتاوه به طول ۱۳۶ کیلومتر در ادامه محور اصلی شهرضا - سمیرم - بهبهان است که ارتباط استان‌های جنوب کشور از جمله خوزستان را به استان های مرکزی ایران برقرار می کند و نقطه ثقل و میانبر بین استان های قرارگرفته در کریدور شمال به جنوب کشور به حساب می‌آید.

با تکمیل جاده پاتاوه به دهدشت تعداد ۴۰۰ روستا با یکصد هزار نفر جمعیت از جاده دسترسی مناسب برخوردار شده و خدمت رسانی دولت به ساکنان آنان به سهولت صورت می‌گیرد.

با بهره‌برداری از این جاده با در نظر گرفتن میانگین ۶۰۰ کیلومتر در ساعت برای عبور وسایط نقلیه، بیش از چهار ساعت کاهش زمانی در مسیر جدید پاتاوه - دهدشت به وجود خواهد آمد که نقش چشمگیری در کاهش سوخت و استهلاک وسایط نقلیه و اتلاف وقت به دنبال دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین