کد خبر: ۲۰۴۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۱۱ - ۱۱ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: به همت سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از فعالان برتر حوزه های فرهنگی ،هنری و مذهبی استان در یاسوج تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

این مراسم با حضور سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، حجت الاسلام سید رضا افتخاری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از چهره های فرهنگی، مذهبی و هنری در یاسوج برگزار شد.

معاون استاندار در این آیین گفت: بخش زیادی از جهاد تبیین بر عهده فعالان فرهنگی است و در ایام دهه ولایت باید به این مهم بیش از پیش پرداخته شود.

سید جواد هاشمی مهر افزود: باید از ظرفیت های مختلف برای اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی در استان استفاده شود.

حجت الاسلام سید رضا افتخاری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز ضمن گرامیداشت هفته تبلیغات گفت: برنامه های متنوعی برای تجلیل از فعالان فرهنگی استان داریم .

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر موضوع امیدآفرینی تاکید دارند، افزود: دشمن هر بار در لایه ای نفوذ می کند تا خدشه ای در امید مردم ایجاد کند .

افتخاری ابراز داشت: بهترین روش برای مقابله با دشمن، امیدآفرینی و انسجام است و اگر مجموعه ملت توجه به نشر خوبی ها و برجسته کردن آن داشته باشند مشکلات در حوزه اجتماعی برطرف می شود.

 وی بیان کرد: دشمن تلاش می کند که تنها بدی ها و کمبودها دیده شود و فضایی که بر ما حاکم کرده اند دیدن بدی هاست به طور مثال ساخت موشک فتاح هایپرسونیک که دانش آن تنها در اختیار چند کشور است را زیر سوال می برند و طوری القا می کنند که کار بدی است.

در پایان این آیین از فعالان فرهنگی، هنری، مذهبی و ... که فعالیت خاصی داشتند با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

 

تجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوجتجلیل از نفرات برتر حوزه فرهنگ و هنر در یاسوج

 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
باز هم سلیقه ای عمل کردن و بازهم ندیدن خیلی از افراد فعال فرهنگی؛ افتخاری خوشش از هرکس نیاد دعوتش نمیکنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین