تاریخ انتشار:۰۷:۲۴ - ۱۱ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصلاح و توسعه شبکه آب شهر یاسوج با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر اول هیات دولت به استان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، صالحی مدیرعامل آب و فاضلاب استان در خصوص مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری برای اصلاح و توسعه شبکه آب یاسوج افزود: تاکنون ۵۸ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته که حدود ۳۰ کیلومتر از شبکه آب یاسوج اصلاح، تعویض و یا ترمیم شده است.
مدیرعامل آبفای با اشاره به اینکه طول شبکه آب یاسوج حدود ۶۰۰ کیلومتر است، ادامه داد: ۲۰۰ کیلومتر از این شبکه معیوب است که نیاز به تعویض و یا ترمیم دارد.
وی قدمت شبکه آب شهر یاسوج را به ۴۰ سال پیش عنوان کرد و گفت: سالانه حدود ۳ تا ۴ درصد به شبکه‌های معیوب شهر یاسوج افزوده می‌شود.
صالحی با بیان اینکه روزانه حدود ۳۰ مورد شکستگی در سطح شهر یاسوج اعلام می‌شود، افزود: این شکستگی‌ها باعث هدر روی حدود ۵۰ درصدی آب در استان می‌شود.
وی اضافه کرد: به منظور پایداری آب کار ساخت مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی را در دستور کار قرار داریم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین