تاریخ انتشار:۰۸:۰۵ - ۰۹ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اعلام نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش وپرورش شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس شاخصه‌هایی همچون اجاره‌بها، هزینه پرداختی به پرسنل، تجهیزات و امکانات، فعالیت‌های تربیتی و آموزشی، مقطع تحصیلی تعیین شد.
عبدی صفایی با بیان اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ تاکنون بیش از ۷۰ درصد مدارس مراحل تعیین شهریه را انجام داده یا در حال تکمیل فرایند شهریه هستند بیان کرد: در مقطع ابتدایی حداقل شهریه مصوب ۵ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان و حداکثر ۷ میلیون تومان، متوسطه اول حداقل ۶ میلیون و حداکثر ۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومان و متوسطه دوم حداقل ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و حد اکثر دوازده میلیون است.
این مسئول افزود: بعضی از مدارس غیردولتی علاوه بر شهریه مصوب دارای شهریه مکمل و فوق برنامه هستند که میزان آن ۳۸٪ شهریه مصوب و پرداخت این هزینه‌ها کاملا اختیاری وقرارداد آن مجزا از شهریه مصوب مدرسه است.
وی تاکید کرد: مدیران و موسسان موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب کنند و تا اعلام شهریه سال جدید هیچ مدرسه‌ای حق ندارد در زمان ثبت نام از رقم شهریه مصوب سال جاری مبلغی بیشتر از اولیا دریافت نماید و به محض ابلاغ شهریه جدید قرارداد مالی در دو نسخه در سامانه مشارکت‌ها تنظیم و یک نسخه ممهور به مهر مدرسه و امضا اولیا در اختیار دانش آموز یا، ولی قرار گیرد
صفایی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت از نحوه ثبت نام و هزینه‌های دریافتی را از طریق سامانه مشارکت‌های مردمی و اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پیگیری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین