تاریخ انتشار:۰۸:۰۳ - ۰۹ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: ۳ هزار و ۹۴۵ دانش آموز هم استانی رشته‌های مختلف در آزمون نمونه دولتی شرکت می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمد جمالی آرند گفت: آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم در روز جمعه ۹ تیر ساعت ۸ صبح در ۲۲ حوزه امتحانی در ۹ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.
جمالی آرند با اشاره به رقابت دانش آموزان در سه رشته تجربی، انسانی و ریاضی گفت: ۵۵ درصد از پذیرفته شدگان از دانش آموزان مدارس شهری،۳۵ درصد مدارس روستایی و ۱۰ درصد نیز سهمیه فرزندان شاهد و ایثارگر است.
وی سهمیه پذیرش آزمون مدارس دولتی را یک هزار و ۲۰ نفر برای ورود به ۱۱ دبیرستان نمونه دولتی متوسطه دوم برشمرد و گفت: نتایج این آزمون نیمه اول مردادماه اعلام خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.