تاریخ انتشار:۱۷:۲۱ - ۰۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان و رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان به مناسبت هفته قوه قضائیه از سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ مرکز بازدید نمودند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان و رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از وکلا در دادسرا و دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد حضور یافتند.

در این برنامه، از سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ مرکز بازدید به عمل آمد و فعالیت‌ها بررسی‌ گردید.

شایان ذکر است، جدیدترین و مطمئن ترین راه برای استفاده از این خدمات حقوقی آن هم به صورت رایگان سامانه ۱۲۹ مرکز وکلای قوه قضائیه استان است که با همکاری سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان فعال گردیده و مردم عزیز استان می‌توانند با شماره گیری ۱۲۹ از ساعت ۸ صبح پاسخ سوالات حقوقی خود را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایند.

فعالیت سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ استان کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین