تاریخ انتشار:۱۸:۲۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در هفته گذشته 9 نفر متخلف به همراه لاشه 21 قطعه پرنده و 9 قبضه اسلحه در مناطق آزاد و حفاظت شده گچساران دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، اسلام جاودان خرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن ابراز نگرانی از شکار پرندگان در مناطق آزاد و حفاظت شده این شهرستان اظهار کرد: با افزایش گشت و کنترل به همراه برنامه‌ریزی‌، یگان حفاظت محیط زیست گچساران در هفته گذشته 9 نفر متخلف را دستگیر و اعمال قانون شدند.

وی بیان کرد: از متخلفین 4 قبضه اسلحه ساچمه زنی، 4 قبضه اسلحه پی سی پی و یک قبضه اسلحه بادی با کالیبر 5/5 کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نباید اجازه دهیم تعداد معدودی چهره فرهنگی و طبیعت دوستی مردم گچساران را مخدوش کنند.

جاودان خرد عنوان کرد: متاسفانه از متخلفین دستگیر شده  لاشه 10 قطعه کبک، 7 قطعه تیهو و 4 قطعه کبوتر کشف شده است.

وی گفت: ضمن انعکاس ابراز نگرانی خود به مراجع قضایی برای متخلفین پرونده شکار تشکیل و به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی ارسال شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خواهان برخورد اشد مجازات با متخلفین دستگیر شده هستیم از طرفی  دست یاری خود را بسوی مردم برای حمایت و حفاظت از حیات وحش دراز می کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین