تاریخ انتشار:۱۳:۵۷ - ۰۶ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: طرح ساماندهی سکونتگاه‌های عشایری با مشارکت امور عشایر، گروه‌های جهادی و عشایرنشینان اجرا می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رییس اداره عمران و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر این استان گفت: در این طرح که چهار میلیارد تومان برای آن اختصاص یافت سکو‌هایی با ارتفاع یک متر و در ابعاد چهار در ۶ متر مربع احداث می‌شود.
مهدی عباسیان افزود: به ازای احداث هر سکوی نشیمن مصالح ساختمانی به ارزش ۱۵ میلیون تومان به عشایر پرداخت می‌شود.
رییس اداره عمران و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با تامین مصالح، عشایرنشینان با کمک گروه‌های جهادی استان سکو‌های نشیمن احداث می‌کنند.
عباسیان تاکید کرد: ساخت سکو‌های نشیمن باعث می‌شود تا اهالی از گزند نیش خزندگان و حشرات در امان باشند و همچنین در بارندگی‌های سیلابی دچار آبگرفتگی نشوند.
وی ابراز کرد:بازگشایی راه‌های عشایری در شهرستان‌های مارگون، بویراحمد، دنا و بخش‌هایی از شهرستان کهگیلویه در مناطق ییلاقی بازگشایی استان از دیگر اقدام‌های انجام گرفته امسال برای رفاه این قشر تولید کننده است.
بیش از ۱۱ هزار و ۱۲۰ خانوار از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد عشایر هستند.

برچسب ها: عشایر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین