تاریخ انتشار:۱۴:۰۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۲
یر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه باید تلاش شود برخی مشکلات مثل عرضه لباس‌های مناسب در جامعه رفع و این نوع لباس ها ترویج شود همچنین مؤمنان تذکر لسانی و زبانی که حداقل وظیفه ما در یک جامعه اسلامی است با زبان نرم گفته شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام محمد غفاری مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: حجاب به عنوان امری فقهی و دینی با ماهیت و رویکرد اجتماعی، فرد را مکلف می کند که در اماکن عمومی با رعایت شئونات اجتماعی وارد شود.
وی افزود: در این خصوص لزوم شرعی و هم الزام قانونی است و از زاویه دیگر می توان به امنیت روانی شهروندان اشاره کرد که خود یک اصل است زیرا هیچکسی حق ندارد امنیت روانی جامعه را مخدوش کند.
مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان ادامه داد: برخی از افراد که پوشش اسلامی را رعایت نمی کنند این ها غافل از احکام دینی و ضرورت معنوی هستند و برخی از روی حس خودنمایی این کار را مرتکب می شوند و بعضا نگاه های غیر خیرخواهانه ای پشت این قضیه است.
وی اضافه کرد: همه شهروندان در یک جامعه اسلامی باید به حق همدیگر احترام بگذارند همچنین همه قانون را فصل الخطالب قرار دهند.
حجت الاسلام غفاری گفت: با توجه به مشکلات و معظلاتی که در سال گذشته در کشور رخ داد به هیچ عنوان نمی توانیم به کسانی که پوشش کاملی ندارند بگویم  بی دین هستند اما یک واقعیت وجود دارد که نماد وجود دارد که چهره تمام نمای یک فرد متشرع در پوشش اوست و لباس هر فرد گویا است.
مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه باید تلاش شود برخی مشکلات مثل عرضه لباس‌های مناسب در جامعه رفع و این نوع لباس ها ترویج شود همچنین مؤمنان تذکر لسانی و زبانی که حداقل وظیفه ما در یک جامعه اسلامی است با زبان نرم گفته شود.
وی در ادامه عنوان کرد: دست‌هایی پشت پرده‌ در کار است تا بی پوششی و شُل حجابی ترویج شود از این‌طرف نیز خانواده‌ها باید مراقبت کنند تلاش کنند جامعه ای سالم با استعدادهای شکوفا ساخته شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین