تاریخ انتشار:۲۰:۲۲ - ۰۴ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون توانبخشی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات سالن پلاتوی معلولان استان اختصاص یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، کریم رهیده افزود:تجهیزات مورد نیاز راه اندازی سالن پلاتوی معلولان کهگیلویه و بویراحمد شامل صندلی، امکانات سمعی و بصری و سایر ملزومات این مرکز فرهنگی خریداری شد.
وی بیان کرد: پلاتوی معلولان استان در یکی از سالن‌های اداره کل بهزیستی راه اندازی می‌شود و هم اکنون با پیش بینی ۶ میلیارد ریال اعتبار کار آماده سازی و مقاوم سازی فضای آن در دست اقدام است.
رهیده بیان کرد:با هدف گسترش فضا‌های هنری مورد نیاز معلولان، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای و کشوری و ارتقای هنر درمانی بپیشنهاد و با پیگیری‌های مسئولان ساخت سالن پلاتوی معلولان استان کلید خورد.
وی ابراز کرد: همچنین برای حمایت از طرح توسعه هنردرمانی ۳۱ مرکز خدماتی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته به اتاق هنر تجهیز شده است.
رهیده با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان که با حضور داوران مطرح در دی ماه پارسال برگزار شد ابراز امیدواری کرد: این زیرساخت بتواند گامی برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی باشد.
وی در ادامه گفت: امسال همچنین برگزاری تور‌های نمایشی برای اولین بار در استان کلید خورد و با حضور گروه‌های نمایشی به مدت یک هفته انجام گرفت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین