تاریخ انتشار:۲۰:۲۰ - ۰۴ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۶۰ درصدی فاز دوم واریانت آب حیات بخش سرفاریاب شهرستان چرام خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمد راستا گفت:طرح احداث راه اصلی باغچه سادات-سرفاریاب (واریانت آب حیات) به دو فاز تقسیم شد که فاز اول آن به طول یک کیلومتر و ۸۰۰ متر به پایان رسیدو زیر بار ترافیکی رفت.
وی افزود:انفجار یکی از جمله عملیات‌های است که تأثیر مهمی در پیشرفت عملیات راه سازی و تسریع روند خاکبرداری و همچنین تهیه سنگ و مصالح مورد نیاز کارگاه دارد.
راستا بیان داشت:عملیات انفجار در روز‌های گذشته در این طرح انجام شد و یک مورد دیگر انفجار وجود دارد که در آینده نزدیک صورت خود گرفت.
مدیر کل راه و شهرسازی استان افزود:فاز دوم آن به طول یک کیلومتر و ۲۰۰ متر با اعتباری قریب به ۵۵ میلیارد تومان از اسفند ماه ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
محمد راستا در ادامه افزود:این پروژه یکی از پروژه‌های اولیت دار برای مردم می‌باشد که با احداث این راه اصلی خیلی از نقاط حادثه خیز و پیچ‌های خطرناک در این محور حذف می‌شود.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.