تاریخ انتشار:۲۲:۳۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: طی حکمی از سوی دکتر سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد علی اصغر قلی پور به عنوان مدیرکل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداری منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر حوزه بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرکل اسبق بازرسی استانداری همواره در مسیر مدیریت یک عنصر انقلابی، مومن و پر تلاش بود و وظایف خود را به نحو احسن انجام داد.

مرادعلی پیوند در ادامه مدیرکل جدید بازرسی را عنصر حزبی و انقلابی خواند و گفت: مدیرکل جدید در عرصه های مختلف درس پس دادند و با تیم خوب و قوی که در حوزه بازرسی است به نحو احسن به مردم خدمات ارائه دهند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات پایان سال مهم و حساس است که مقام معظم رهبری چندین ماه قبل در خصوص اهمیت انتخابات تاکیداتی داشتند.
پیوند تصریح کرد: از هم اکنون باید تلاش کنیم تا بستر لازم برای انتخاباتی پرشور و سالم در اسفند ماه سال جاری در استان فراهم شود.
رئیس دفتر حوزه استاندار هم ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل سابق بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اشاره به در پیش بودن سفر دولت به استان در سریعترین زمان ممکن مدیرکل جدید بازرسی استانداری را انتخاب کردیم.
سید افضل حسینی از ورود تیم هایی از نهاد ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: بخش اعظم ارتباط مردم در سفر دولت از طریق سامانه ارتباط مردمی دولت(۱۱۱) است که نیاز بود هماهنگی میان تیم بازرسی استانداری صورت گیرد.
در پایان از زحمات محمد باقر شریفی تقدیر و علی اصغر قلی پور به عنوان مدیرکل جدید دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداری منصوب شد.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
محمدباقر شریفی در انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد خواهد شد و براساس قانون باید از منصب خود استعفاد کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین