تاریخ انتشار:۲۰:۰۵ - ۰۳ تير ۱۴۰۲
معاون وزیر ارشاد:
عصر دنا: معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تکمیل و بهره برداری از طرحهای عمرانی در دست اجرای حوزه فرهنگی استانهای مختلف از جمله کهگیلویه و بویراحمد جزو اولویت های این وزارتخانه قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمود اسلامی ظهر شنبه در بدو ورود به یاسوج در محل فرودگاه این شهر در گفت و گو با خبرنگاران هدف از سفر خود به همراه چهار مدیرکل حوزه وزارتی را بررسی و شناسایی مشکلات و موانع اجرای طرح های عمرانی و سرعت بخشیدن به روند اجرای مصوبات دور سفر اول رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

معاون وزیر در خصوص تالار مرکزی و بزرگ شهر یاسوج گفت: این تالار کارهای ابتدایی آن انجام گرفته و پیمانکار تعیین شده و ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص دادیم و نهایتا در سال ۱۴۰۳ به اتمام خواهد رسید.

اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ارشاد، مدیرکل امور استانها، مدیرکل امور اداری و منابع انسانی،مدیرکل نوسازی و تحول اداری و مدیرکل طرحهای عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد فرودگاه یاسوج شدند و مورد استقبال معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این سفر هم مسائل و شرایط فرهنگی و هنری و زیر ساخت و همچنین شرایط پرسنل این اداره کل مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

امین درخشان افزود: بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگ تالار مرکزی یاسوج و سایر پروژه ها فرهنگی به تعمیر و تجهیز فرهنگسراها و زیر ساخت های فرهنگی و هنری استان و شهرستانها از اهداف سفر هیات وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی به ریاست دکتر اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت به استان است.

برچسب ها: امین درخشان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین