تاریخ انتشار:۲۲:۱۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه:
عصر دنا: رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه گفت: 90 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی حوزه راه برای ساماندهی سه ورودی شهر دهدشت هزینه می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علی اصغر تارم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعتبارات عمرانی حوزه راه وشهرستازی شهرستان کهگیلویه را 140 میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: 64 درصد از این میزان برای ساماندهی سه ورودی دهدشت - بهبهان، دهدشت چرام و دهدشت - طولیان هزینه خواهد شد.
وی پیشرفت فیزیکی سه ورودی شهر دهدشت را 42 درصد دانست و گفت: با تخصیص این میزان اعتبار ورودی ها تا حدود زیادی ساماندهی می شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه ساماندهی و زیبا سازی ورودی های شهر دهدشت را از برنامه های جامع مدیریت شهری دانست و افزود: ورودی هر شهر و منطقه در حقیقت ویترین و نماد آن منطقه محسوب می شود و لازم است در این راستا توجه ویژه ای به موضوع ساماندهی ورودی ها شود.
وی بیان کرد: ساماندهی ورودی شهر دهدشت پس از چند سال بلاتکلیفی از سوی شهرداری به اداره راه و شهرسازی کهگیلویه واگذار شد.
طول راههای شهرستان کهگیلویه یکهزارو 250 کیلومتراست.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین