تاریخ انتشار:۱۷:۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: به اداراتی که پیک مصرف برق را رعایت نکردند اخطار دادیم و در صورت همکاری نکردن برق آنها قطع می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در نشست شورای اداری با تاکید بر مصرف بهنیه برق با توجه به آغاز فصل تابستان گفت: اخطار قطع به ادارات پرمصرف داده شده و در صورت همکاری نکردن برق آنها قطع می شود.
مرادی با بیان اینکه ۸۲ درصد بار مصرفی برق در حوزه خانگی است، گفت: دوره مصرفی برق سال گذشته ۵۱۰ مگاوات بود که پیش‌بینی می‌شود دوره مصرف امسال به ۵۶۰ مگاوات افزایش یابد.
وی از اصلاح و بهسازی برق رسانی به ۱۴۱ روستا با اعتبار ۱۱۶ میلیارد تومان خبر داد و افزود: شبکه برق ۱۸ روستا با مبلغ ۴۱ میلیارد و پیشرفت ۶۰ درصدی اصلاح و بهینه ‌سازی می‌شود.
وی از برنامه‌ریزی اصلاح و بهنیه‌سازی ۱۰۰ روستا در سال جدید به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: برق‌رسانی به ۱۰ روستای بدون برق با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از پایان ۹ طرح برق رسانی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای آغاز برق رسانی به ۱۳ روستا با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.
مرادی در ادامه گفت: هزار دستگاه پنل خورشیدی میان عشایر توزیع شد و در آینده ۴۲۵ پنل جدید میان عشایر توزیع می‌شود، ضمن اینکه پیشنهاد خرید ۲ هزار دستگاه جدید ارائه شده است.
وی با بیان اینکه سال قبل ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون پاداش همکاری با شرکت برق پرداخت شد گفت: به هر میزان مصرف برق در بخش های مختلف خانگی، صنعت و کشاورزی کاهش یابد، شامل مشوق‌ها می‌شوند.
پیوند معاون توسعه منابع انسانی استانداری هم گفت: براساس تکلیف قانونی دستگاه‌ها موظف به کاهش ۳۰ درصدی برق نسبت به سال گذشته هستند.
پیوند با تاکید بر اینکه از شرکت برق خواستیم گزارشی در این زمینه ارائه دهد افزود: دستگاهی که همکاری کردند قدردانی و دستگاه‌هایی که همکاری نکردند تذکر داده می شود تا مردم در تابستان با خاموشی مواجه نشوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین