تاریخ انتشار:۰۷:۲۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر اداره توزیع برق باشت گفت:دولت سیزدهم در قالب ۱۴ طرح ۳۴۰ میلیارد ریال برای اصلاح و توسعه شبکه برق این شهرستان سرمایه گذاری کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

احمد رضایی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار عصر دنا افزود: طرح های بهسازی و اصلاح روستاهای شوش و دهک،بهسازی و اصلاح روستاهای گروس،تلخ آب بیدک و چاه تلخ،توسعه شبکه روستاهای بهره عنا،کلگه امیرشیخی، نارگ موسی، هنگون، نازنگون، پشتکوه، کوهسرک، برغون و چشمه دره و توسعه نقاط مختلف شهری از مهمترین طرح های عملیاتی شده حوزه برق باشت است.

وی بیان کرد: طرح های اصلاح شبکه روستاهای لار،کهسرک،نارگ موسی،کته و بوسنگان،توسعه شهری از سه راه منصورآباد تا دانشگاه پیام نور،برق رسانی به روستاهای بدون شبکه شامل مناطقی مانند پیچاب و آب انجیر از دیگر طرح های در دست اجرای این شهرستان است.

مدیر اداره توزیع برق باشت تصریح کرد: این طرح ها که عملیات اجرایی آنان سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آغاز شده هم اکنون ۹۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.


شرکت توزیع نیروی برق شهرستان باشت به ۹ هزار و ۳۰۰ مشترک خدمات رسانی می کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین