کد خبر: ۲۰۲۸۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۰۷ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شرکت برق این استان پیگیر موضوع به‌کارگیری خارج از ضابطه 28 فرد در این دستگاه شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یکی از مشکلات اساسی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در سال های اخیر به خصوص هشت سال گذشته موجب دل نگرانی و انتقاد و اعتراض بسیاری از سوی مردم در سراسر استان شده بود و جوانان جویای کار زیادی نسبت به این موضوع اعتراض داشتند به استخدام های غیر قانونی، فله ای، طایفه ای و انتخاباتی برمی‌گشت.

البته این حساسیت ها همچنان ادامه دارد به همین منظور مرادعلی پیوند معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه اصحاب رسانه برای پی‌گیری موضوعات مختلف از جمله این موضوع به صورت سر زده از شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید به عمل آورد.

در این بازدید پیوند با حضور در تمامی دوایر شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد جویای وضعیت کارکنان همچنین صرفه جویی و موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران و مبحث مجوز استخدام‌های پر سر و صدای این روزها در برق شد که بسیاری نسبت به آن اعتراض دارند.

در این نشست معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه می بایست نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران در همه دستگاه های استان بخصوص در شرکت برق به صورت شفاف گزارش داده شود خواهان گزارش دهی مسئولان در این موضوع شد.

واکنش معاون استاندار به استخدام‌های خارج از ضابطه در اداره برق کهگیلویه و بویراحمد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به طرح تبسم اشاره کرد که بازدیدهای اداری با رویکرد شفاف‌سازی برای پی بردن به سلامت اداری و همچنین مردمی سازی در استان صورت می‌گیرد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با بیان اینکه در فصل گرم سال قرار داریم و باید صرفه جویی از خود اداره برق شود به برخی از اقدامات شرکت برق استان در بهره وری هر چه بهتر و صرفه جویی از مصرف برق قدردانی کرد.

در ادامه مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم به موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران و قانونی که وزارت نیرو و توانیر دارد اشاره کرد و گفت: قراردادها متنوع است امتیازها هم طبق قانون بوده و کار تبدیل وضعیت در چارچوب قانون صورت می‌گیرد خوشبختانه در سفری که مشاور امور ایثارگران وزیر هم به استان داشت جلسه ای با حضور همه ایثارگران حوزه برق برگزار شد که پاسخ های قانونی از سوی مشاور وزیر داده شد.

وی این را هم گفت که البته چند نفری هستند که در حال پیگیری وضعیت خودشان هستند و ما نیز طبق دستورالعمل و قانون کارهای آنها را پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد سپس به موضوع بکارگیری ها به خصوص لیست 28 نفره که در فضای مجازی انتشار داده شد اشاره کرد و گفت: ما نیز این موضوع را به صورت مکتوب به بازرسی اعلام کردیم و اولویت این است که در چارچوب قانون و با آزمون چنین کاری انجام شود.

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که ۲۸ نفر چگونه معرفی شده‌اند گفت: این کار از طرق مختلف و یا به صورت دستور مستقیم بوده است.

در ادامه معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افکار عمومی به شدت پیگیر این موضوع است گفت: می‌بایست هرگونه استخدامی از طریق قانونی صورت گیرد و استانداری در جریان امر باشد و نمی توان فقط صرف گرفتن یک مجوز از جاهای بالاتر کار انجام شود و در استان همه به دنبال بکارگیری از مجرای قانونی هستند.

واکنش معاون استاندار به استخدام‌های خارج از ضابطه در اداره برق کهگیلویه و بویراحمد

وی خواستار پی‌گیری این موضوع از سوی توانیر شد و گفت: مجموعه برق باید بتواند جوابگوی افکار عمومی باشد.

همچنین مدیرعامل شرکت برق در خصوص مطالبات شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد گفت:خوشبختانه دستگاه ها پای کار آمده‌اند تا بتوانیم بدهی‌ها را وصول کنیم و در همین زمینه به ۲۵ دستگاه هشدار لازم داده شده است.

به نوشته‌ی فارس طبق آماری که برخی اعلام می‌کنند شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان از دستگاه های مختلف به دلیل عدم پرداخت فیش برق خود طلب دارند.

واکنش معاون استاندار به استخدام‌های خارج از ضابطه در اداره برق کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
سلام وعرض ادب
معاون منابع انسانی بیشترین خطا وخیانت را در بحث استخدام های غیره قانونی دارد ایشون بر خلاف ظاهرش مناسفانه از اصلاح طلبان افراطی ست که به هیچ چیزی پایبند نیست فقط به واسطه اقای موحد داره جولان میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
منظور از معاونت منابع انسانی اقای هوشنگ بهرامی معاونت منابع انسانی شرکت توزیع برق است که ایشون ازبس ضعیف بودن در زمان ی مدیر امور مالی بودن که توانیر به
مدیر عامل وقت دستور دادن ایشون از مدیر امور مالی باید کنار گذاشته شود ومتاسفانه در دولت اقای رئیسی علی رغم اینکه هیچ گونه اعتقادی به دولت ندارد با اعمال نفوذ اقای موحد به معاونت رسید وتاسف بار تر اینکه ایشون علی رغم اصلاح طلبی به شدت مورد حمایت اقای غلامی مدیر عامل فعلیست وتمامی مشاوره ها از طرف اقلی بهرامی به مدیر عامل داده میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
یکی نیست از آقای پیوند بپرسه خود شما چطور بورسیه شدی وبه واسطه کی شدی معاون استاندار با مدرک ریاضی؟برادرعزیز رطب خورده منع رطب کی کند...
ریحان ریحان
|
Germany
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
سلام اخبار استخدامی ۳۰ نفر بصورت اتوبوسی در شرکت گاز صحت دارد حتما بایست رسانها عکس پرسنلی منتشر کند متاسفانه فعلا بهادر به پشتوانه نماینده بویراحمد مدیرعامل است و کسی برکنارش نمیکند اینها شعاری دم از دولت رییسی می زدند و متاسفانه اینها نه کار به دولت دارند نه انقلاب نه آرمان ها نه شهدا فقط برای حفظ منافع دست به هر اقدامی می زنند البته بذارید جذب کنند این مدیرعامل بایست این احتمال را بدهد که ممکن است اسفندماه روشنفکر نماینده نباشد و مشابه مدیران عامل قبل بایست در دادگاه پاسخ دهد ما که ولت نمی‌کنیم کی ...
رز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
فیش برق بنده هشتادودوهزار اومده اونوقت نوشته قابل پرداخت یکصدوهجده هزار اینا هم با فامیلشون رودربایستی دارند باید تامین بشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین