تاریخ انتشار:۱۳:۲۸ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام مرکز رشد فیلم دنا در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد حسن محمودی افزود: مرکز رشد فیلم دنا با محوریت آموزش علاقه‌مندان فیلمسازی و پاتوق فیلم کوتاه با هدف استعدادیابی، آموزش، اکران و تولید فیلم راه‌اندازی شده است.

وی گفت: اهداف متنوعی برای مرکز رشد فیلم دنا پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده که بخشی معطوف به جذب علاقه‌مندان مستعد و بخشی برای ایجاد محافل گفتمانی در حوزه فیلم است.

محمودی گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اکران و تحلیل فیلم، داستان‌نویسی، فیلمسازی با تلفن همراه، پاتوق گفتگو و اکران فیلم در کنار کارگاه‌های متنوع و نشست‌های تخصصی از ایده تا فیلم و همچنین دوره‌های آموزش تخصصی فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی، مستندسازی، تصویربرداری و تدوین در راستای حمایت و آموزش ساخت فیلم کوتاه اشاره کرد.

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان با اشاره آخرین‌مهلت ثبت‌نام و عضویت در مرکز رشد «فیلم دنا»، اظهار داشت: آخرین مهلت ثبت نام ۵ تیرماه ۱۴۰۲ است که علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۷۶۱۷۰۳۱ تماس حاصل نموده و یا در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ ظهر به نشانی یاسوج_ گلستان چهاردهم_ حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین