تاریخ انتشار:۱۳:۱۷ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح شهید عجمیان ۲۵۰ مدرسه و چند هزار صندلی تعمیر می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رضا حسینی‌نیک گفت: کهگیلویه و بویراحمد بیشترین مدارس سنگی کشور را دارد لذا از خیرین محلی و کشوری تقاضا داریم ما را برای اجرای عدالت آموزشی در ساخت این مدارس یاری کنند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین خصوص با مشارکت یکی از خیرین مدرسه ۳ کلاسه در منطقه بوستان بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۲۵ فضای آموزشی و ورزشی تحویل آموزش و پرورش استان شده گفت: در ۶ ماهه اول امسال نیز ۷۵ فضای آموزشی و ورزشی آماده تحویل به آموزش و پرورش می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در تابستان امسال در طرح زیباسازی شهید عجمیان زیباسازی و رنگ‌آمیزی ۲۵۰ مدرسه و تعمیر ۲ هزار میز و صندلی در دستور کار اداره‌کل نوسازی مدارس استان است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.