تاریخ انتشار:۰۹:۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
مشاور وزیر آموزش وپرورش در امور ایثارگران:
عصر دنا: مشاور وزیر آموزش وپرورش در امور ایثارگران گفت: تبیین قوانین به منظور اقناع سازی ایثارگران ضروری است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

زهرا مظفر در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج گفت: ایثارگران از قداست و شان بالایی برخوردار هستند که توجه به خواسته ها و مشکلات آنان در زمینه های مختلف نیازمند توجه بیشتر است.
وی با بیان اینکه اشتغال فرزندان ایثارگر فرهنگی ،درمان ، بحث رتبه بندی ایثارگران و جانبازان حالت اشتغال و مطالبات معوقه ایثارگران از مهمترین درخواستهای مطرح شده ایثارگران فرهنگی استان بوده است گفت: با توجه به قوانین و اسناد بالادستی و قانون خدمات جامع ایثارگران از همه ظرفیتهای قانونی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری استفاده کنید تا شاهد رضایت مندی آنان باشیم.
وی به مدیرکل و معاونین آموزش وپرورش استان تاکید کرد: از ظرفیت بند واو تبصره 20 قانون بودجه سال 1402 در زمینه توسعه و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم جامعه ایثارگری در طرح سپاس استفاده کنید.
مظفر گفت: بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران 26 هزار نفر از ایثارگران فرهنگی تبدیل وضعیت شدند.
مشاور وزیر آموزش وپرورش در امور ایثارگران از برگزاری جلسات مستمر مشاورین وزار در امور ایثارگران در سطح کشور خبر داد و گفت: بیش از 50 مشاور وزیر در دستگاههای اجرایی وجود دارد که به مدت سه روز در هر استان حضور پیدا می کنند و ضمن دیدار چهرعه به چهره مشکلات و درخواستهای آنان را از نزدیک بررسی می کنند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: همه پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی مرهون خون شهداست که در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران از همه ظرفیتهای قانونی استفاده خواهیم کرد.
حسنعلی عزت خواه با ابراز خرسندی از نگاه ویژه دولت مردمی ایران قوی و مشاور وزیرآموزش وپرورش به موضوع ایثارگران گفت: بیش از 35 درصد کارکنان ستادی آموزش وپرورش استان از قشر شریف جامعه ایثارگری هستند.
وی افزود: آنچه در توان داشتیم برای رضایت مندی جامعه ایثارگری انجان داده ایم و در آینده نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
در این جلسه معاونین آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گزارشی از موفقیتها و مشکلات آموزش وپرورش بیان نمودند و خواستار انعکاس نیازمندیهای آموزش وپرورش استان به وزارت جهت رفع آنان شدند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین