تاریخ انتشار:۲۳:۳۲ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: از سلسه دیدارهای مردمی مسئولان برای رسیدگی به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی مردم میز خدمت به شهرک امام حسین یاسوج رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، به همت سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان و کمیسیون حقوق عامه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه استان و با همکاری دادستانی مرکز استان ؛ طرح خدمت در مساجد این هفته در مسجد ثارالله(ع) یاسوج برگزار شد.

از سلسه دیدارهای مردمی مسئولان برای رسیدگی به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی مردم میز خدمت به شهرک امام حسین یاسوج رسید.

این برنامه با حضور معاون فضای مجازی و رسانه و نظارت بر ضابطین حوزه دادستانی مرکز استان، معاون دادستانی در امور اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان، رئیس کمیسیون حقوق عامه مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه استان، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان به همراه جمعی از وکلا در این برنامه حضور داشتند و از نزدیک به بررسی مشکلات مردم پرداختند.

ساکنان شهرک امام حسین علیه‌السلام، محله‌های اطراف و حتی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرح موضوع خود به مسجد آمده بودند با مسئولان و وکلا دیداری صمیمانه داشتند.

از بررسی مشکلات حقوقی و قضایی، پرونده‌های مختلف و مطالبات مردمی تا گفتگو در مورد آینده رشته حقوق از برنامه‌های این هفته طرح بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.