تاریخ انتشار:۲۱:۳۲ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: به همت شرکت بهنوش ایران و گروه‌های جهادی بسیج دانسجویی کهگیلویه و بویراحمد 4مدرسه حاشیه شهر یاسوج تجهیز شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، مسئول معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان گفت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان در طول سال تحصیلی اردو های جهادی خود را در قالب طرح لبخند ایران در مناطق حاشیه نشین شهری و مدارس استان برگزار می کنند. این گروه‌ها در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، تربیتی و.... فعالیت می کنند.

تجهیز 4 مدرسه حاشیه شهر یاسوج به همت شرکت بهنوش ایران و بسیج دانشجویی
صمد فقیهی نژاد با اشاره به  شناسایی های صورت گرفته توسط گروه‌های جهادی دانشجویی در مناطق حاشیه نشین شهری و احصاء شناسنامه مدارس مناطق هدف عنوان کرد: در سال 1401 در قالب طرح لبخند ایران، 20 گروه جهادی در 20 مدرسه حاشیه شهر شناسنامه مدارس که شامل مشکلات زیرساختی، فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و.. را احصاء کرده اند که در حال حاضر این گروه‌های جهادی، پیگیر رفع این مشکلات از مسئولین ذی ربط و خیرین هستند.

تجهیز 4 مدرسه حاشیه شهر یاسوج به همت شرکت بهنوش ایران و بسیج دانشجویی

 همچنین آرامی مدیر شرکت بهنوش واحد یاسوج گفت: یکی از رسالت‌های اجتماعی این شرکت رفع محرومیت در استان است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت توانسته تجهیزاتی شامل 2 دستگاه رایانه رو میزی، 1 عدد چاپگر،1 دستگاه کپی، 5 عدد کولر آبی، 1 عدد مخزن 2000 لیتری، 8 عدد صندلی معلم، 23 صندلی آموزشی، 2 عدد صندلی مدیریت و 10عدد نیمکت تهیه و با همکاری گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان به مدارس حاشیه شهر تحویل بدهند. شایان ذکر است ارزش ریالی تجهیزات و مرمت های صورت گرفته مدارس توسط این شرکت 406میلیون است.
لازم به ذکر است تجهیزات اهدایی در مراسمی با حضور سید مسعود پرهیزگاری مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان، سید رضا حسینی‌نیک مسئول نوسازی، توسعه و ‌تجهیز مدارس و ابراهیم رستار دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش استان به شهر یاسوج تحویل داده شد.

تجهیز 4 مدرسه حاشیه شهر یاسوج به همت شرکت بهنوش ایران و بسیج دانشجویی
لازم به ذکر است؛ با پیگیری‌ های آقایان رستار و حسینی نیک برخی مشکلات این مدارس که توسط مدیران مدارس مطرح شده بود نیز رفع شد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین