تاریخ انتشار:۱۴:۱۹ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: با حضور فرماندار، نیروهای ستاد بحران، مدیران ،کارشناسان دستگاه های اجرایی متولی و طبیعت دوستان امروز پنجشنبه هجدهم خردادماه ۳۰ کیلومتر آتش بر در منطقه خان احمد از توابع شهرستان باشت ایجاد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، با حضور فرماندار، نیروهای ستاد بحران، مدیران ،کارشناسان دستگاه های اجرایی متولی و طبیعت دوستان امروز پنجشنبه هجدهم خردادماه ۳۰ کیلومتر آتش بر در منطقه خان احمد از توابع شهرستان باشت ایجاد شد.

فرماندار باشت در حاشیه این آیین به خبرنگار عصردنا گفت: این میزان آتش بر به منظور کاهش مدت زمان اطفای حریق و کم شدن میزان خسارت به جنگل ها و مراتع منطقه خان احمد در این شهرستان ایجاد شده است.

نادر گرامی افزود:ایجاد آتش بُر در کنار جاده های اصلی، فرعی و مناطق جنگلی انجام شده است.

وی ابراز کرد:امسال هشت بار شعله های آتش به صورت عمدی و سهوی در عرصه های طبیعی این شهرستان روشن شده است.

ایجاد ۳۰ کیلومتر آتش بُر در عرصه های طبیعی خان احمد از توابع باشت + فیلم

گرامی تاکید کرد: بی‌احتیاطی مردم بویژه بهره برداران محصولات کشاورزی و گردشگران از دلایل اصلی آتش سوزی در عرصه های طبیعی باشت شده است.

فرماندار باشت با اشاره به اینکه پیش از این ۱۵ کیلومتر آتش بر در منطقه حفاظت شده خامین انجام گرفته ابرازامیدواری کرد این اقدام بتواند نقشی گرهگشا در کاهش خسارت های آتش سوزی در جنگل ها و مراتع باشت داشته باشد.

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین