کد خبر: ۲۰۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۱۹ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
در گفتگو با عصر دنا مطرح شد:
عصر دنا: رئیس هیات وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه زیرساخت های وزنه برداری در استان متناسب با استعدادهای موجود نیست گفت: نیاز است تا برای تقویت امکانات ورزش وزنه برداری اقدام شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عبدالرحیم کاظمی در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار عصر دنا افزود:پریسا جهان فکریان بانوی کهگیلویه و بویراحمدی نخستین سهمیه المپیک برای زنان کشور را کسب کرده و دو ورزشکار دیگر با نام‌های سمانه حسنی و نوید اصغر زاده در حد و اندازه‌های فعالیت در تیم ملی وزنه برداری استعداد دارند که این چهره‌ها نشان دهنده ظرفیت‌های وزنه برداری در استان است.

وی بیان کرد:دولت تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران این رشته را فراهم کرده، اما نبودن محل فعالیت مهمترین مشکل ورزشکاران استان در رشته وزنه برداری است.

رئیس هیات وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:تن‌ها باشگاه فعال وزنه برداری استان به نام نفت و گاز گچساران در این استان دارای سالن استاندارد است.

وی عنوان کرد: مساحت تنها سالن وزنه برداری شهر یاسوج ۷۰ متر مربع است که کمتر از نیمی از مساحت یک سالن استاندارد (۱۵۰ متر مربع) است.

کاظمی ابراز کرد: در زمان حاضر ۶۲ ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در زمینه وزنه برداری فعالیت می‌کنند

ویخاطرنشان کرد: هم اکنون ۵۰ مرد و۱۲ زن ساکن پنج شهرستان استان در این رشته فعالیت دارند.

در این آیین عبدالرحیم کاظمی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور دو نامزد انتخاباتی به نام‌های عباس شجاعی و عبدالرحیم کاظمی برگزار شد که در پایان این آیین عبدالرحیم کاظمی با کسب (۱۷ رای) برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات وزنه برداری این استان انتخاب شد.

عبدالرحیم کاظمی در دوره قبل نیز ریاست هیات وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
سلام خبر انتصاب یک هم استانی شرکت پترو پارس را در کانال هاتون بذارید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.