تاریخ انتشار:۱۱:۳۸ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از حوزه امتحانات نهایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بازدید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزات خواه به همراه روسای اداره سنجش و امتحانات و ارزیابی عملکرد اداره کل آمورزش وپرورش استان از حوزه های امتحانی دبیرستان فرزانگان و سالن شهید ایزدپناه یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم قرار گرفتند.
اجرای دقیق و صحیح دستورالعمل‌ها و ایجاد جوی آرام برای دانش آموزان از جمله تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش استان به عوامل حوزه اجرایی امتحانات نهایی بود.
یونس محمود زاده رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: امتحانات نهایی در سال تحصیلی جاری که از 31 اردیبهشت ماه شروع شده ، با شرکت 15 هزار و 139 دانش آموز در پایه دوازدهم در 93 حوزه امتحانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد حال برگزاری است.
وی افزود: از این تعداد دانش آموز 8 هزار و 647 نفر خانم و 6 هزار 492 نفر آقا می باشد که نسبت به سال گذشته 54 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.