کد خبر: ۲۰۲۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۵۰ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
تجمع جمعی از پرستاران جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛
عصر دنا: جمعی از پرستاران کهگیلویه و بویراحمد با تجمع در مقابل استانداری خواستار رسیدگی به مطالبه‌های خود و عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات علوم پزشکی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا_زینب خوش اندیش: ظهر امروز سه‌شنبه جمعی از  پرستاران کهگیلویه و بویراحمد با تجمع در مقابل استانداری خواستار رسیدگی به مطالبه‌های خود و عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات علوم پزشکی شدند.

حسین آذر پیوند از پرستاران استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصردنا گفت: سیاست بازی‌ها در حوزه‌ی پزشکی و سلامت باید جمع شود چرا که جان مردم را به خاطر می‌اندازند در بیمارستان ها تخت اورژانسی نیست و با حجم زیاد بیماران تخت نیست
وی ادامه داد: نمایندگان با دخالت مدیرانی را منصوب می‌کنند که اصلا مدیریت بلد نیستند و تا بخواهند مشکلات را بفهمند آن‌ها را عزل می‌کنند.
آذرپیوند خاطرنشان کرد: انتظار داریم به خاطر مردم هم که شده فکری به حال کادر پرستاران استان کنند؛ روز پزشک در مجلل‌ترین تالار یاسوج از پزشکان با بهترین هدایا تجلیل می‌کنند درحالی که روز پرستار حتی یک جشن هم برگزار نکردند.
این پرستار در ادامه با اشاره به کمبود آمبولانس در استان بیان کرد: آمبولانس‌ها اکثرا از رده خارج هستند و نیاز است که برای این مشکل راه‌حلی پیدا کنند. 
وی با تاکید بر اضافه‌کاری اجباری عنوان کرد: ساعات زیادی را در بیمارستان به عنوان اضافه‌کار هستیم؛ اگر پرستاران تصمیم بگیرند تنها 20 روز به سر کار نروند بخش درمان میخوابد اما جان مردم برای ما مهم است.
آذرپیوند گفت: اگر پرستار با اسنپ کار کند در یک ساعت 100 هزارتومان میتواند درآمد داشته باشد اما ما با وجود اینهمه سختی ساعتی 20هزارتومان دریافت می‌کنیم.
همچنین یکی دیگر از پرستاران جاده‌ای به خبرنگار عصردنا گفت: ما در تابستان‌ها کولر و در زمستان‌ها بخاری نداریم؛ مسیولین به سردسیرهای می‌گویند داریم مشکلات گرمیسرها را حل میکنیم و بالعکس در حالی که اینطور نیست.
این پرستار ادامه داد: ما ماموریتی در سی سخت داشتیم که روی آمبولانس ما نوشته بود پایگاه شهری باشت و سی سختی‌ها میگفتند مگه شما نباید خودتان امبولانس داشته باشد و باشتی‌ها هم آمبولانس‌شان را میخواستند که خواسته‌ی به حقی بود.
وی اظهار داشت: این آمبولانس را برای تعمیر داده بودند که علوم پزشکی به جای تعمیر آن را به  پایگاه سی سخت داده بود در حالی که آلارم و آژیر نداشت.
یکی از ناعدالتی‌های که در حق پرستاران استان می‌شود در خصوص تعرفه گذاری آن‌هاست که ضریب پرستار که مدام بالای سر بیمار است و خستگی زیادی را به همراه دارد سه است و ضریب مدیر در حالی که اصلا بیمار را نمی‌بیند 11 است.
نمیتوانیم منکر خدمات پرستاران عزیز در روزهای سخت و طاقت‌فرسایی کرونایی باشیم که علوم پزشکی با عنوان جذب پرستار تعدادی را مشغول به کار کرد و بعد اینکه تعداد مرگ و میرهای کرونایی کم شد آن‌ها را بهانه‌ی تعدیل نیرو اخراج کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
والا با این استانداری که آلت دست نمایندگان شده است هر روز بدتر از دیروز می شود؛اوضاع درهم برهم و نظم خاصی هم نیست متاسفانه آموزش و پرورش هزار برابر بیشتر اوضاش خرابه.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
خدایی در مدت کرونا سنگ تمام گذاشند
صفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
بهترین راه حل این است که رئیس دانشگاه را غیره بومی بگذارند با نحوه عزل غلامنژاد امکان ندارد این حاشیه ها جمع بشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین