تاریخ انتشار:۱۴:۱۷ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر دهدشت نیازمند احداث بیمارستان تامین اجتماعی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی احمدزاده با سفر به شهرستان کهگیلویه و در دیدار با حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه شهر دهدشت در خصوص احداث بیمارستان این شهر گفت: هنوز وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی برای احداث بیمارستان در شهر دهدشت به توافق نرسیدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اصرار داریم که بیمارستان مستقل تامین اجتماعی احداث شود و دلایل زیادی مبنی بر ساخت این بیمارستان در دهدشت داریم.

وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی معتقد است که منطقه استعداد بیمارستان را ندارد اما این موضوع صحت ندارد و منطقه استعداد ساخت بیمارستان را دارد.

دکتر احمدزاده افزود: تلاش می‌کنیم این پروژه در دور دوم سفر دولت به استان مصوب و سازمان تامین اجتماعی در دهدشت بیمارستان احداث کند، همچنین وزارت بهداشت نسبت به تکمیل آن اقدام کند که باید ۱۰۰ تخت بیمارستانی اضافه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها در سفر دولت خبر داد و افزود: برخی از این پروژه‌ها توسط رئیس جمهور و وزارء کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.