تاریخ انتشار:۱۱:۲۶ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساخت زائرسرای این استان در مشهد مقدس خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی احمدزاده در نشست با اعضای هیات امنای بنیاد زائر با بیان اینکه خدمت به اهل بیت(ع) باعث جادوانگی می‌شود، گفت: از ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس حمایت می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال گذشته مبلغ پنج میلیارد تومان برای انجام کارهای ابتدایی این زائرسرا اختصاص داده شد و با کلنگ‌زنی این پروژه مهم فرهنگی اعتبارات بیشتری اختصاص داده می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبارات این پروژه فرهنگی تامین می‌شود، ضمن اینکه خیرین برای ساخت این مکان مبلغی را قول مساعد دادند.

دکتر احمدزاده با بیان اینکه عملیات ساخت زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد به بهترین شکل انجام شود، افزود: نگران تامین اعتبارات این پروژه مهم نباشید.

وی عنوان کرد: به منظور هماهنگی بیشتر برای ساخت این پروژه فرهنگی جلسه‌ای با استاندار خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ با توجه به اینکه اعتبارات مورد نیاز این پروژه تخصیص داده می‌شود، پروژه زائرسرا کلنگ‌زنی و به وسیله نهادهای مجری شروع به کار می شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین