تاریخ انتشار:۱۷:۲۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مسعود پرهیزگاری مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت مادر فداکار دانشجوی شهید سید محمد قاسمی پیام تسلیتی صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

متن این پیام به شرح زیر است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

چه کسی «صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیه» است. شماها، هم پدرها، هم مادرها و هم همسرها، این امتحان را دادید و نشان دادید که جزو کسانی هستید که به خدای متعال راست گفتید؛ این را که گفتید "ما حاضریم در راه خدا فداکاری کنیم"، در عمل اثبات کردید. خوشا به حالتان! خدا ان‌شاءالله از شماها قبول کند که قطعاً قبول میکند. مقام معظم رهبری(معظم له) 

 

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهید ، این گل باغ آفرینش، به عهدی که با پروردگارش بسته، ریشه در اعتقادات ناب و خالص باغبانی دارد که با شیره جان او را پروریده است. مادر.

آری مادر قهرمان‌پرور و اسوه صبر و فداکاری که با ارادت خالصانه به اهل بیت(ع)، غم فراق شهیدش را با اخلاص تحمل و با صلابت از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود و نام نیکی از خود در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم به یادگار گذاشت.

مادر مومنه، فداکار، صبور و هجران کشیده ی دانشجوی شهید سید محمد قاسمی یکی از این اسوه های زینبی در عصر ما بوده است.

که امروز پس از تحمل سال ها درد و رنج فراق و دوری، میهمان جگر گوشه ی شهیدش خواهد بود، و ثمره‌ی سال ها مجاهدت و استقامتش را در باغ رضوان الاهی و بر سر سفره ی کریمانه ی اهل بیت علیهم اسلام خواهد دید. و رجاء واثق داریم که مورد لطف و رحمت امام رئوف، شمس الشموس، علی ابن موسی الرضا علیه اسلام قرار گیرند.

خانواده ی بزرگ بسیج دانشجویی، به عنوان کسانی که خود را وامدار قطره قطره ی خون این شهداء و خون دل مادران شهدا می داند، درگذشت این مادر صبور و زینبی را به ملت شریف ایران، خانواده معظم شهداء، بیت معزز و معظم شهید قاسمی و دیگر بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این مادر مجاهد و صبور، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسألت می نماید.

 

سید مسعود پرهیزگاری
مسئول بسیج دانشجویی
استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین