کد خبر: ۲۰۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۱:۱۱ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا گزارش می کند
عصر دنا: ساختمان شهرداری شهر دوگنبدان که در دل یک منطقه تجاری و مسکونی قرار گرفته در صورت ریزش نه تنها می تواند منجر به جان باختن مراجعه کنندگان و کارکنان شهرداری شود بلکه می تواند جان عابرانی که از اطراف آن می گذرد را تهدید کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار عصر دنا؛ تخلیه وتخریب ساختمان فرسوده و قدیمی شهرداری دوگنبدان ضرورتی برای حفظ جان کارکنان این دستگاه خدمات رسان و شهروندان مراجعه کننده به این ساختمان است.

این ساختمان که دهه چهل هجری شمسی احداث شده و نیم قرن از ساخت آن می گذرد هر لحظه مستعد ریزش و متروپلی دیگر است.

ساختمان شهرداری شهر دوگنبدان که در دل یک منطقه تجاری و مسکونی قرار گرفته در صورت ریزش نه تنها می تواند منجر به جان باختن مراجعه کنندگان و کارکنان شهرداری شود بلکه می تواند جان عابرانی که از اطراف آن می گذرد را تهدید کند.

درحالی که کارشناسان بارها نسبت به ریزش این ساختمان هشدار داده اند و براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرداری موظف به تخلیه ساختمان ناایمن شهرداری شده اما بلاتکلیف ماندن آن جای سوال دارد.

ضرورت تخلیه و تخریب ساختمان متروپل شهرداری دوگنبدان+ عکس

با توجه به اینکه هر لحظه احتمال ریزش ساختمان مذکور بر اثر یک زلزله و بروز یک فاجعه وجود دارد نیاز است مسئولان و متولیان برای تحقق تخلیه و تخلیه آن چاره اندیشی کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
در زلزله پنج ریشتری گچساران ساختمانهای نوساز ترک برداشتند اما ساختمانهای قدیمی تکان نخوردنداتفاقا ساختمان محکمی هست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین