تاریخ انتشار:۱۲:۴۵ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: در پی درگذشت مرحوم منصور زرگر خبرنگار سابق خبرگزاری ایرنا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمدپیام تسلیتی صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 در متن پیام تسلیت سعید جاوید بخت چنین آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون 

خبر تاسف بار و تأثرانگیز فقدان ناباورانه خبرنگار سابق خبرگزاری ایرنا در استان کهگیلویه وبویراحمد مایه تألم و افسوس بسیار شد.

زنده یاد *منصور زرگر * خبرنگار متعهد و دلسوز بود و در دوره فعالیت های رسانه ای همه تلاش خود را در راه اعتلای اندیشه و آگاهی جامعه، تبیین نیازمندی‌ها و مطالبات مردم سپری کرد.
وی انسانی با معرفت و از خبرنگاران پرتلاش و سخت‌کوش استان کهگیلویه وبویراحمد بود.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر انگیز این خبرنگار محجوب و با اخلاق را به خانواده محترم ایشان، اصحاب فرهیخته رسانه  به ویژه خبرنگاران محترم خبرگزاری ایرنا دراستان کهگیلویه وبویراحمد تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید رحمت و آمرزش الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

سعید جاوید بخت
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد

 

 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار