تاریخ انتشار:۲۲:۱۴ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مصدومان حادثه اتوبوس جاده یاسوج به شیراز در بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج در حال مداوا هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج گفت: صبح امروز گزارش تصادف یک دستگاه اتوبوس از سوی مرکز ۱۱۵ اورژانس دانشگاه علوم پزشکی به این بیمارستان اعلام شد و آمادگی برای پذیرش مصدومان در دستور کار قرار گرفت.
عباس رضایی افزود: مصدومان این حادثه ۱۳ نفر بودند که پس از اقدامات درمانی ۹ تن از مسافران این حادثه ظهر امروز از بیمارستان مرخص شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه بیمار بدحال و فوتی نداشت ادامه داد: مسافران دیگر این حادثه نیز با توجه به مصدومیت سطحی در حال مداوا هستند.
رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان هم گفت: پایگاه‌های اورژانس شهرک صنعتی،۳، ۴، ۵ و دشتروم بلافاصله به محل حادثه واقع در کمربندی چنارستان نرسیده به پلیس راه یاسوج_شیراز اعزام شدند.
وحدت نژاد افزود: مصدومان این حادثه پس از اقدامات درمانی برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.  

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.