کد خبر: ۲۰۱۷۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۳۹ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب رتبه اول دانش آموزان استان در زمینه هوش مصنوعی در استانبول ترکیه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت خواه با تبریک این موفقیت ارزشمند در سطح بین المللی گفت: ۲۴ تیم از سراسر دنیا در مسابقه معتبر بین المللی اختراع، نوآوری و استارت آپ تحت عنوان یک ایده یک دنیا (1i1w ) دراستانبول ترکیه آخرین اختراعات خود را در زمینه هوش مصنوعی ارائه دادند.
وی گفت: اختراع دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در در صنعت خودرو سازی می باشد که با نظر هیئت داوران مدال طلا و جایزه ویژه ایننوپا (INNOPA) را در میان تیم های شرکت کننده کسب کرد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: اعضای تیم اعزامی استان شامل؛ مربی تیم اختراعات جمهوری اسلامی ایران دکتر احمدرضا افشاری، سرپرست دکتر محمد دارابی از دانشگاه صنعتی شریف و دانش آموزان، ماهان بیژن پور، آرتان آریانفر ،رضا برازش از دبیرستان پسرانه توحیدی و آتنا شجاعی فر و پارسا سی سختی از دیگر مدارس بودند.
محمد جمالی آرند با تبریک این افتخار بزرگ بین المللی به جامعه فرهنگی ودانش آموزی کشورگفت: در بیانه هیئت داوران در خصوص این اختراع آمده است : "این جایزه معتبر نشان از کار سخت، تعهد و خلاقیتی است که تیم شما از ایران نشان داده است. نوآوری شما نه تنها تأثیر عمیقی بر هیئت داوران گذاشته ، بلکه سهم مؤثری در زمینه هوش مصنوعی خواهد داشت." 
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در مسابقات هوش مصنوعی در استانبول ترکیه دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی در دنیا شگفتی ساز شدند گفت: این موفقیت و افتخار بین المللی نشان از هوش و استعداد بالای دانش آموزان این استان است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دروغ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
اوکی تاحالا هوش مصنوعی درمدارس تدریس میشه که اولیا خبرندارند¡!¡
شاخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
این یک موضوع گروهی خصوصی است چه ارتباطی با باشمادارد .دانش آموز خودش شخصا وبا بینش وتوانایی هوشی خودش به این موفقیت رسیده که بهشون تبریک میگیم وآرزوی توفیقات بیشتر داریم
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
مبارکتون
این نتیجه تلاش خودتون و همراهی خانواده های شماست
ربطی به این بو وکرنا ها نداره
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
سلام نمیدونم چرا بعضی ها از خودزنی ها چه سودی میبرند قطعا اگه آموزش و پرورش حمایت نمیکرد از این نوجوانان پرافتخار به اینجا نمیرسیدند. در دوره ی آقای عزت خواه اتفافات خوبی برای آ. پ استان افتاده که شایسته تقدیره
محمدحسین جعفرزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
سلام واقعا باعث افتخارند این نوجوانان چقد دل ما را شاد کردند از آموزش و پرورش و آقای عزت خواه هم صمیمیانه تشکر میکنم که از دانش آموزان حمایت کردند. قطعا با وجود ایشونه که آموزش و پرورش اینهمه رشد داشته و افتخارآفرینی کردند هم در سطح کشور هم جهان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.