تاریخ انتشار:۰۹:۳۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
به مناسبت دهه کرامت ؛
عصر دنا: مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه با حضور خادمان امام رضا (ع) در استان اجرا می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ستار هدایت خواه در جلسه بزرگداشت دهه کرامت این استان افزود: به رسم سال‌های گذشته دهه کرامت با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می شود و با میلاد پرخیر و برکت حضرت امام رضا (ع) پایان می‌یابد.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ادامه داد: خادمان حامل پرچم رضوی با حضور در مناطق مختلف استان با روستا‌ئیان ، عشایر ، نیازمندان ، بیماران ، زندانیان ، معلولین و نیازمندان دیدار خواهند کرد تا فرصتی را برای زیارت از راه دور امام رئوف فراهم کنند.
هدایت خواه اعم برنامه‌های خادمان حرم رضوی در استان را توزیع اقلام متبرک ، بیان سیره رضوی ، برگزاری جشن ها،  توزیع بسته‌های معیشتی ، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و حضور در زندان‌ها برای کمک به آزادی زندانیان عنوان کرد.
وی گفت: خادمان حامل پرچم رضوی از ابتدای خرداد به مدت ۹ روز در استان حضور دارند.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان شروع برنامه‌ها را از مناطق محروم زیلایی عنوان کرد و گفت: این کاروان در مناطق دیشموک، قلعه رئیسی، لنده و بهمئی و همه شهرستان‌های استان حضور پیدا خواهند کرد و در جشن‌های عمومی که به همین مناسبت در شهرستان‌ها برگزار می‌شود حضور پیدا می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین